Benvenuto Ospite,
per utilizzare il Forum ed avere accesso a tutte le sezioni e poter aprire un tuo Topic, rispondere nelle varie discussioni, mandare o ricevere Messaggi Privati devi seguire pochi passaggi:

Leggi il nostro Regolamento -> PREMI QUI <-
Segui il link su come Iscriversi -> PREMI QUI <-

Ricordati di aggiornare l'Avatar usando una immagine che ti distingua nel Forum

ARCADE ARTWORKS - Raccolta e competenze per il mio progetto di conservazione

Area riservata ai Cabinet costruiti o restaurati per un singolo gioco (repliche degli originali, restauro cabinet dedicati, ecc)
Mikonos
Cab-dipendente
Cab-dipendente
Città: Madrid
Grazie Inviati: 2 volte
Grazie Ricevuti: 42 volte

Re: ARCADE ARTWORKS - Raccolta e competenze per il mio progetto di conservazione

Messaggio da Mikonos »

"Windy ¥100 Insert Coin Label Sticker" (KONAMI) printed in metallic vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 1).
Immagine

"Windy ¥100 Insert Coin Label Sticker" (KONAMI) printed in metallic vinyl with glossy protective lmaination and precut (photo 2).
Immagine

"Windy ¥100 Insert Coin Label Sticker" (KONAMI) printed in metallic vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 3).
Immagine

38
Mikonos
Cab-dipendente
Cab-dipendente

Re: ARCADE ARTWORKS - Raccolta e competenze per il mio progetto di conservazione

Messaggio da Mikonos »

Pegatina "ATEC / AmuseTEC" (CIRSA) de cabinas arcade españolas para restauración por Zona Arcade por Mikonos.
Immagine
Mikonos
Cab-dipendente
Cab-dipendente

Messaggio da Mikonos »

"Daytona USA Dashboard PART 422-0497-01" (SEGA) arcade artwork scanned file for Cockpit Cabinet restored by Zona Arcade & Mikonos
Immagine
Mikonos
Cab-dipendente
Cab-dipendente

Messaggio da Mikonos »

"Quartet Control Panel Overlay" in restoration process by Zona Arcade & Mikonos.
Immagine

"Quartet Control Panel Overlay" (SEGA) restored by Zona Arcade & Mikonos.
Immagine

Details in "Quartet Control Panel Overlay" (SEGA) restored by Zona Arcade & Mikonos.
Immagine
Mikonos
Cab-dipendente
Cab-dipendente

Messaggio da Mikonos »

"Confidential Mission Dash Board" (SEGA) printed in vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 1).
Immagine

"Confidential Mission Dash Board" (SEGA) printed in vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 2).
Immagine

"Confidential Mission Dash Board" (SEGA) printed in vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 3).
Immagine

"Confidential Mission Dash Board" (SEGA) printed in vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 4).
Immagine
Mikonos
Cab-dipendente
Cab-dipendente

Messaggio da Mikonos »

"Asian Dynamite" (SEGA). Arcade artwork scan file at 600 dpi and restored by Zona Arcade & Mikonos.
Immagine

Details in "Asian Dynamite" (SEGA) restoration. Arcade artwork scan file at 600 dpi and restored by Zona Arcade & Mikonos.
Immagine
Mikonos
Cab-dipendente
Cab-dipendente

Messaggio da Mikonos »

"Impress ¥50 Insert Coin Label Sticker" (CAPCOM) reproduction printed in vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 1).
Immagine

"Impress ¥50 Insert Coin Label Sticker" (CAPCOM) reproduction printed in vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 2).
Immagine

"Impress ¥50 Insert Coin Label Sticker" (CAPCOM) reproduction printed in vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 3).
Immagine

"Impress ¥50 Insert Coin Label Sticker" (CAPCOM) reproduction printed in vinyl with glossy protective lamination and precut (photo 4).
Immagine
Rispondi

Torna a “Originali\Riproduzioni”